می تواند بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا کنترل شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا کنترل شود

سوال: سلام، دکتر. من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستم و من درد و رنج فشار خون بالا است تقریبا به 20 سال است. به تازگی، آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین من است تا 3.1، من تعجب است هر فرصتی برای آن را کاهش دهد به سطح نرمال وجود دارد و این امکان برای من برای کنترل بیماری های کلیوی من؟
A: همانطور که می دانید، در حدود 20 سال فشار خون بالا ممکن است آسیب کلیه ها ساخته شده است که خود را کراتینین افزایش است. شما می دانید، بیماری اولیه بیماری کلیوی خود را است فشار خون بالا، بنابراین، کنترل خوب فشار خون خود را حیاتی مهم برای بازیابی کلیه خود را است. اما از شرایط فعلی خود را، مشکل ریشه صدمه به کلیه ها ساخته شده است که عملکرد کلیه خود را به پایین و کراتینین بالا می رود است. بنابراین، برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه خود را می شود اولین گام در جهت حفظ عملکرد کلیه خود را از کاهش و زوال. گام دوم این است که به محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و در عین حال تعمیر آن قسمت از اختلال عملکرد کلیوی خود را (با توجه به بیماری های کلیوی یک نوع از بیماری مزمن پیشرونده است، به طوری که یک بار کراتینین بالا می رود، به این معنی که حداقل 50 درصد از عملکرد کلیه شما دارای حاضر آسیب دیده است). در این روش هدف از درمان دوره دوم: برای بازگرداندن و افزایش عملکرد کلیوی طیف خود را به دست آورد و تضمین شده است.
چون در حال حاضر کراتینین خود را فقط کمی بالا تا صدمه به کلیه ها هنوز در مراحل اولیه، اگر درمان سیستمیک (مثل درمان بالا هفت) می تواند به موقع داده می شود، عملکرد کلیه خود را هنوز هم می توانید ترمیم و کراتینین برگشت به محدوده نرمال خواهد رفت. بنابراین، زندگی عادی خود را نگه دارید در جریان است و بدون نیاز به مورد مرحله نارسایی کلیوی (مرحله دیالیز) دیگر نگران باشید.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا می تواند به خوبی با درمان سیستمیک کنترل، اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی فشار خون، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما سعی خواهد کرد ما بهترین را به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: